måndag 21 december 2009

God Jul och Gott Nytt År!!!





Hej,

I väntan på julen tänkte jag visa upp ett par av mina nyaste inköp. Julstjärnor kan jag aldrig få nog av. Det gäller både växter och julbelysningar. Det är nämligen svårt att få till julkänslan utan dem. I år blev det därför en vit adventsstjärna till varje sovrumsfönster och självklart vita jultjärnor som dekoration i en gammal sockerlåda av trä.

Jag har även införskaffat amaryllisar, både äkta och oäkta. De oäkta och ständigt blommande från Sia har jag placerat i ett gammalt kärl fyndat på loppis. Jag gav endast en hundring för det. Snacka om kap! Det är sååå fint och användbart till mycket. Jag tycker att det påminner lite om de produkter som Day Home saluför för betydligt mycket mer pengar. Skillnaden är även att mitt kärl är mer unikt...

Hoppas att ni har det härligt i snön! Ta hand om Er!

Kram,
Lilla My

Inga kommentarer: