måndag 12 oktober 2009

Blogg- come back i höstmörkret

Så här såg det ut utanför min dörr för några dagar sedan

Hej!

Äntligen är jag tillbaka i bloggvärlden, efter ett mycket långt och händelserikt sommaruppehåll. Nu när hösten är här känns det mer motiverat att sitta framför datorn, varför jag bestämt mig för att återigen dela med mig av mina trädgårds- och inredningsäventyr (kombinerat med mitt familjeliv).

För ca en och en halv månad sedan fyndade min man och jag utgående tvättställ på IKEA, samt nya blandare. Ett par dagar senare hittade vi en skänk på Blocket, oförskämt billigt, med de perfekta måtten. Lite svart färg och möda senare fick vi ett nytt badrum. Spegeln, tidigare inköpt på IKEA, blev pricken över i:et. De nya droppformade porslinshandtagen kommer från Bauhaus.

Nu har vi äntligen fått ett mer personligt badrum med en mer elegant känsla! Helt plötsligt har det blivit mycket mysigare att ta sig ett varmt och härligt bad. Fast det är klart, höstkylan gör säkert sitt till också.

Hoppas att ni tar hand om er så här i förkylningstider. Själv går jag i väntans tider... Jag längtar väntar nämligen på att min nya ytterdörr ska levereras vilken dag som helst nu. Hur den ser ut får ni se snart... Hej så länge! :)

Nedan följer något oskarpa före- och efterbilder:



Inga kommentarer: