fredag 16 oktober 2009

Smakfull gåva








Hej!
Idag tänkte jag visa några bilder på en ny keramikskål (Gerbera), som nyligen införskaffats till vårt hem. I den ligger plommon som vi fått av några goda vänner. Tack så mycket, de var jättegoda!

Ni kan även se en skymt av vårt nymålade matbord. Det blev svart, precis som mycket annat som målats hemma. Jag är jättenöjd med färgen. Matbordet känns mer exklusivt nu än när det var i klarlackad björk. Även barnstolarna målades svarta. De var tidigare i klarlackad bok. Nu har vi äntligen det enhetliga kök jag drömt om i tre år! Nu är det bara matbordet i uterummet som ska målas. Det ska dock bli vitt, så att jag kan variera inredningen lite. Jag kanske vill ha ett vitt matbord i köket och ett svart i uterummet i framtiden. Vem vet...

Hoppas att ni får en trevlig helg.

Kram,
Lilla My

Inga kommentarer: