måndag 26 oktober 2009

Husjakt i väntans tider





Hej, där ute i höstmörkret!

Snart är väntans tider över, både för min höggravida bästis bebis och för installationen av min nya ytterdörr. Dessutom kommer vår tvättstuga att renoveras i samma veva. Det ska bli underbart att få en vacker och fungerande dörr samt ett felfritt tvättstugegolv efter tre långa år...

Imorgon bär det västerut, för då ska jag och familjen på husjakt. Vi ska nämligen försöka hitta ett eget smultronställe dit vi kan åka när vi behöver miljöombyte. Önska oss lycka till! (Det kan behövas när man ska gå på visning med tre barn). :)

Eftersom det kommer att bli lite upp och ned i mitt liv den närmsta tiden har jag valt att ta en paus från bloggandet i ett par veckor ungefär. Men när jag kommer tillbaka, så hoppas jag att jag har en hel del att berätta och visa bilder på. Ha det bra så länge och Happy Halloween på er!

Kram,
Lilla My

Inga kommentarer: